Header image

Marktvereniging en Winterswijk Marketing slaan handen ineen

WINTERSWIJK - Op 6 februari heeft Marktvereniging Winterswijk zich aangesloten bij het platform van Stichting Winterswijk Marketing. De stichting heeft als doel om Winterswijk op de kaart te zetten. Via campagnes onder de noemer 100% Winterswijk laat de stichting bezoekers, bedrijven en inwoners beleven hoe aantrekkelijk de plaats is als toeristische bestemming, woon- en werkplaats.

Organisaties die een bijdrage willen leveren aan de promotie en marketing van Winterswijk zijn opgenomen in dit platform. Naast de marktvereniging bestaat het platform uit Stichting bevordering Toerisme Winterswijk (STW), ondernemersvereniging OWIN, winkeliersvereniging ABH City, gemeente Winterswijk, Ondernemers Buitengebied Winterswijk (OBW) en de afdeling Winterswijk van horecabond KHN. Zij leveren input voor het strategisch meerjarenplan van de stichting en dragen suggesties en ideeën aan voor de promotie van Winterswijk. Joop Meyran neemt namens de marktvereniging zitting in het platform; Niek Oonk is zijn vervanger.

De samenwerking werd officieel vastgelegd door penningmeester Joop Meyran van Marktvereniging Winterswijk en voorzitter Henk van Duinen van Winterswijk Marketing. Henk: ”We zijn verheugd dat de marktvereniging zich aansluit bij ons platform. De markt is een belangrijke reden om Winterswijk te bezoeken voor toeristen en inwoners uit de hele Euregio. Onmisbaar in het promoten van Winterswijk!” Ook Joop benadrukt het belang van de samenwerking. “Samen staan we sterk. Door gezamenlijk naar buiten te treden in de promotie, komen we veel verder. We gaan ervoor!”

Foto: Ria Hoitink, Niek Oonk en Joop Meyran van Marktvereniging Winterswijk werken samen met Henk van Duinen en Imke te Selle van Winterswijk Marketing aan de promotie van de markt



Ander nieuws