Header image

Met 1.000 ballonnen ging Uit in Winterswijk de lucht in!

WINTERSWIJK – Tijdens het Stormfestival op zondag 29 september gaf Ilse Saris - als wethouder van de Gemeente Winterswijk en tevens voorzitter van de Stichting Winterswijk Marketing - het startsein voor de lancering van UIT in Winterswijk. Zo’n 1.000 ballonnen met namen van de bezoekers van het Stormfestival gingen afgelopen zondag de lucht in met de Uit in Winterswijk ballonnenwedstrijd. Met dit startschot is de uitgaanswebsite UitinWinterswijk.nl gelanceerd.

Met deze online uitagenda kan iedereen, inwoner en toerist, zien wat er allemaal te doen is in Winterwijk op het gebied van kunst, cultuur, uitgaan, evenementen, festivals, horeca, sport en recreatie. Zowel door professionals als amateurs. Kortom, de vrijetijdsbesteding voor de inwoners maar ook de bezoekers van Winterswijk. Uiteraard is de actuele agenda ook via de mobiele website te bekijken.

Winterswijk Marketing heeft het initiatief genomen om aansluiting te zoeken bij de agenda die in 2012 door Provincie Gelderland is gelanceerd als uitagenda voor heel Gelderland. Met deze agenda wordt het uitgaansaanbod van Winsterwijk provinciaal en nationaal zichtbaar. Iedereen kan activiteiten aanleveren via info@100procentwinterswijk.nl

UIT in Gelderland is een initiatief van de Regionale Bureaus voor Toerisme Arnhem Nijmegen, Achterhoek, Rivierenland, Veluwe en Provincie Gelderland. Zij hebben het doel gesteld om de cultuur toeristische bekendheid te vergroten door een kwalitatief overzicht van de regio s te bieden. UITinGLD.nl is ontwikkeld met cofinanciering van provincie Gelderland.



Ander nieuws