Header image

Jedoethetindoetinchem.nl biedt informatie en aanbiedingen

DOETINCHEM - Vanaf woensdag 2 april kan het winkelend publiek van Doetinchem praktische informatie over de (binnen)stad en interessante aanbiedingen van diverse winkeliers en horecabedrijven vinden op www.jedoethetindoetinchem.nl. Een online platform dat onderdeel is van de campagne waarmee Doetinchem zich profileert als innovatief winkelgebied dat inspeelt op de behoeften van het winkelend publiek.

Ter promotie van de binnenstad hebben de gemeente Doetinchem, ondernemersvereniging Doetinchem en het Centrummanagement een communicatieplan laten ontwikkelen door Logisz uit Doetinchem. Het plan richt zich op het stimuleren van het bezoek aan de stad te stimuleren, in een tijd waarin veel consumenten zich online oriënteren op hun aankopen. Onder meer door het lanceren van een commerciële website en het inzetten van sociale media is er een platform gerealiseerd om in deze online ontwikkelingen mee te gaan.

De website www.jedoethetindoetinchem.nl biedt praktische informatie over de stad. De consument kan er alle winkels en horecabedrijven uit de binnenstad vinden, overzichtelijk gerangschikt in categorieën of op kaart te bekijken via een locatievinder. Daarnaast staan er aanbiedingen op de site, waarvoor je een coupon kunt downloaden, er is een uitgebreide activiteitenagenda, en meer.

Is de bezoeker al in de stad en wil hij of zij het laatste nieuws of acties op www.jedoethetindoetinchem.nl checken? Dan kan dat heel eenvoudig door gebruik te maken van WiFi (draadloos internet) dat gratis wordt aangeboden in de binnenstad. De website is zo gemaakt dat het zich automatisch aanpast aan het beeldscherm of toestel dat wordt gebruikt.

Via Facebook www.facebook.com/jedoethetinDTC, Twitter www.twitter.com/jedoethetinDTC , online advertenties en een printcampagne worden de consumenten op de hoogte gebracht van de activiteiten en nieuwsfeiten van de binnenstad.



Ander nieuws