Header image

Tevreden klanten bij Reizigerszorg GGD Gelre-IJssel

GELDERLAND - De afdeling Reizigerszorg van GGD Gelre-IJssel krijgt een 8,5 van tevreden klanten. Meer dan 99% van de 862 cliënten die de vragenlijst invulden vond dat de verpleegkundige hen deskundig had behandeld, begrijpelijke taal sprak, duidelijk vertelde wat er ging gebeuren en hen voldoende mogelijkheden gaf tot het stellen van vragen. Ook over de medewerkers die het telefonische contact met de cliënten hebben, zijn diezelfde cliënten voor meer dan 99% tevreden.

GGD Gelre-IJssel helpt reizigers bij een goede voorbereiding van de buitenlandse vakantie of reis. Van elk gebied weet de GGD precies wat er de risico's zijn en welke voorzorgsmaatregelen genomen moeten worden. Zo geeft de speciaal opgeleide reizigersverpleegkundige van de GGD onder andere informatie over algemene hygiënische maatregelen, voeding en wat te doen bij diarree. Daarnaast worden de aanbevolen en/of verplichte vaccinaties besproken en direct verstrekt.

Willy Bouman, coördinator Reizigerszorg: “De uitkomst van dit klanttevredenheidsonderzoek is voor ons de kers op de taart. GGD Reizigerszorg geeft advies dat is afgestemd op persoonlijke omstandigheden. En dat doen we goed. Uit het onderzoek komen ook verbeterpunten naar voren, zoals het vergroten van de bekendheid met de GGD en het verbeteren van bewegwijzering en parkeergelegenheid. Ik heb er alle vertrouwen in dat wij de reizigers die naar GGD Gelre-IJssel komen ook dit jaar weer naar volle tevredenheid van advies en vaccinaties kunnen voorzien. Goede kwaliteit leveren en tevreden klanten; daar doen we het voor!”

Een afspraak maken voor reizigersadvies en/of vaccinatie kan online via de website van de GGD: www.ggdgelre-ijssel.nl, of telefonisch via 088 – 443 33 33 (bereikbaar van 8.45 - 12.15 uur).



Ander nieuws