Poll: Vind jij het OV-personeel onvriendelijk?
15-09-2017NEDERLAND - Reizigers in het openbaar vervoer klagen steen en been over onbeschoft gedrag van het personeel in trein, bus en metro. Het moet en kan veel klantvriendelijker concludeert het OV loket vast in het jongste kwartaalrapport, schrijft De Telegraaf.
„Een toenemend aantal klachten heeft betrekking op de foute bejegening van klanten in het openbaar vervoer. Uit tal van voorbeelden wordt duidelijk dat de reiziger lang niet altijd op nummer één staat, zoals vervoerders vaak beweren. Er moet meer gedacht worden vanuit de reiziger” is een van de aanbevelingen.
Het OV loket kreeg tussen april en juli 893 klachten, 7 procent meer dan in dezelfde periode vorig jaar. Het personeel, zoals buschauffeurs en conducteurs, zouden beter hun best moeten doen om reizigers toelichting te geven.
Door: mediapartner LokaalGelderland
Ander nieuws
-
23-04-2024
Achterhoekse klimaatburgemeesters laten klimaatklok rondgaan: in gemeente Aalten telt de klimaatklok nu af naar het kantelpunt van 1,5 graden opwarming op aarde
-
23-04-2024
Bouwterrein brug bij Lochem teruggegeven aan provincie en bouwer
-
22-04-2024
Oost Gelre verwacht een financieel tekort van 5,1 miljoen euro in 2026
-
22-04-2024
Koude lentedag: komende nacht gaat het écht vriezen in de Oost-Achterhoek
-
22-04-2024
Grolse Maestro: ‘moeilijk’ en sensationeel
-
22-04-2024
Dieven stelen buitenboordmotoren en ‘heel veel gereedschap’