Header image

Ondernemersmagazine AchterhoekBIZ ondergaat metamorfose

ACHTERHOEK - Het magazine AchterhoekBIZ heeft een metamorfose ondergaan, het logo is frisser en strakker en de vormgeving is veranderd. Ik ben er erg trots op. Niet alleen de buitenkant is vernieuwd, ook de binnenkant is veranderd. Het aantal artikelen is wederom uitgebreid en bestemd voor een brede doelgroep. Naast aandacht voor ondernemen is er nu ook ruimte voor onder andere sport, ontspanning, lifestyle en vrije tijd. In dit magazine besteden we bijvoorbeeld aandacht aan Achterhoekse evenementen als de Sterkste Man ter Wereld bij de Dru in Ulft, de ZomerFair bij Villa Ruimzicht in Doetinchem en het City Beach Doetinchem op het Simonsplein. Met de focus op verdere ontwikkeling van AchterhoekBIZ  is ook de naam van de netwerkbijeenkomst nieuw leven ingeblazen. De AchterhoekBIZ borrel, die we altijd organiseren na het verschijnen van AchterhoekBIZ, heet voortaan NetwerkBIZ. We koppelen dit netwerkmoment regelmatig aan bedrijfsbezoeken en leggen nog meer de nadruk op het zakelijke aspect, zegt Ed Smit.

NetwerkBIZ Bijeenkomst
Deze vernieuwde bijeenkomst is voor het eerst in een ander concept gegoten. "Ik ben er bijzonder trots op", zegt Ed Smit dat we met onze nieuwe formule te gast mogen zijn bij Wensink, de Mercedes-Benz dealer van de Achterhoek en omstreken. De NetwerkBIZ-avond houden we in de compleet vernieuwde showroom van Wensink Mercedes-Benz aan de Havenstraat 63 te Doetinchem. Op 2 april a.s. vanaf 18.30 uur is de inloop en vanaf 19.00 uur begint het officiële programma!. Na afloop is er volop de gelegenheid om de nieuwste modellen van Mercedes-Benz zelf te aanschouwen en uiteraard te netwerken onder het genot van een hapje en drankje.

Tijdens deze avond hebben we een interessante gastspreker uitgenodigd. Niemand minder dan Jacco Eltingh, voormalig toptenniser zal deze avond een presentatie geven met als onderwerp: 'Het verschil maken'.

www.achterhoekbiz.nl



Ander nieuws