Header image

Achterhoekse bedrijven lanceren uniek concept bedrijfsuitjes

ACHTERHOEK - De Achterhoekse bedrijven Lifetime Xperience en Antoons restaurants lanceren op 20 februari een innovatieve site op het gebied van bedrijfsuitjes. De site www.bedrijfsuitjes-achterhoek.nl stelt de bezoeker in staat binnen 15 minuten een offerte te krijgen voor een bedrijfsuitje, die ook nog eens passend is bij de groep. De ontwikkeling van deze innovatieve site heeft een jaar gekost en is gebaseerd op de nieuwste marketing inzichten op het gebied van daguitjes.

Het innovatieve van de site zit niet in het ontwerp, maar vooral in de techniek die erachter schuil gaat. Om een passende en verrassende offerte voor een bedrijfsuitje te kunnen maken zijn er meer dan 100 verschillende activiteiten en workshops bij elkaar gebracht. De techniek van de site stelt de gebruiker in staat om toch snel een offerte te krijgen, die ook nog eens passend is voor de groep waarvoor het georganiseerd wordt.

“Sommigen hebben veel plezier aan het organiseren van een bedrijfsuitje, maar veel mensen zitten er ook mee te worstelen”, aldus één van de initiatiefnemers Mark van Dam. “Het valt niet mee om een uitje te organiseren, die leuk is voor je groep, zonder dat het je heel veel tijd gaat kosten”, vult een andere initiatiefnemer Koen Hof aan. Deze site ondersteunt diegenen die iets moeten organiseren door ze snel een offerte met daginvulling en prijs te geven. Het kost de organisator ca 15 minuten om het proces te doorlopen, welke wordt afgesloten met een PDF, waarin de offerte met daginvulling en prijs staat. Geen enkele andere site of bedrijf in Nederland is daartoe in staat, zo bleek uit marktonderzoek.

Voor de invulling van de activiteiten en workshops is niet alleen naar landelijke aanbieders gekeken, maar ook naar lokale bedrijven en personen. Lifetime Xperience eigenaren Wouter Beijers en Koen Hof hebben al lange tijd ervaring met het organiseren van bedrijfsuitjes en daardoor een uitgebreid netwerk. Niet alleen hebben ze veel eigen activiteiten, maar bieden ze bijvoorbeeld ook helikoptervluchten en luxe bedrijfsfeesten aan. De marketing en horeca-ervaring van de broers Mark en Rob van Dam van Antoons restaurant Winterswijk en Lichtenvoorde was een mooie aanvulling. De samenwerking tussen de beide bedrijven was dan ook een logische stap. De bedrijfsuitjes worden bij voorkeur in één van de restaurants van Antoon gehouden en worden georganiseerd door Lifetime Xperience.



Ander nieuws